خدمات نقشه برداری شمیم و UTM استان همدان (نقشه برداری همدان)

  • نقشه برداران همدان

    ما مهندسان نقشه بردار استان همدان در تمام استان در خدمت شما عزیزان هستیم و هر گونه خدمات مهندسی نقشه برداری که نیاز داشته باشید را میتوانیم بر عهده بگیریم تمامی امور نقشه برداری مربوط به ساختمان و اراضی کشاورزی تا پروژه های نقشه برداری صنعتی را میتوانیم در خدمتتان باشیم.

    نقشه برداری شهرستان های استان همدان

    استان همدان شامل شهرستان های ملایر ، نهاوند ، تویسرکان ، کبودرآهنگ ، اسدآباد ، بهار ، رزن ، فامنین و درگزین میباشد که البته مرکز این استان هم خود شهرستان همدان هست و جمعیت جوانی هم دارد.

    شما در هر کدام از شهرستان های این استان که نیاز به نقشه بردار داشتید میتوانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند گردید. در نهایت انشالله که با شرایط و هزینه و سایر اطلاعاتی که در اختیارتان قرار میدهیم بتوانیم در خدمت شما باشیم.

    تهیه نقشه شمیم در همدان

    با سپاس از سازمان ثبت اسنادو املاک کشور که سامانه شمیم را راه اندازی کرده به جرئت میتوان گفت بسیاری از کارهای روتین و ساده نقشه برداری از جمله تعیین مساحت باغات را میتوان با این سامانه با دقتی مناسب و سرعتی مثال زدنی انجام داد. این سامانه در اکثر نقاط همدان در دسترس هست و به جز مواردی که احتمالا آنتن دهی ضعیف باشد یا مواردی که وجود درختان بلند یا سایر موانع باعث عدم دریافت سیگنال ماهواره ها توسط گیرنده میگردد در اکثر مواقع میتوان از سامانه شمیم بهره جست.

    نقشه UTM برای املاک و اراضی همدان

    با استفاده از سامانه شمیم میتوان نقشه UTM تهیه کرد که این نقشه یو تی ام را میتوان برای ارگان ها و ادارات زیادی استفاده کرد و از جمله این ادارات و ارگان ها میتوان اداره منابع طیبیعی را مثال زد که خیلی از کشاورزان و دامداران که زمین های زراعی دارند با این ارگان دولتی برای اثبات مالکیت و مستثنی بودن زمینشان از منابع ملی و دولتی به مشکل میخورند و معمولا نیاز به تهیه نقشه یو تی ام دارند که ما میتوانیم در این زمینه در خدمت این عزیزان باشیم.

    برای گرفتن سند و نقشه برداری با سامانه شمیم مورد تایید اداره ثبت جهت تبدیل اسناد قولنامه ای به تک برگ و همچنین طرح تعیین تکلیف املاک فاقد سند در همدان در خدمت شما عزیزان هستیم

    تفکیک و قطعه بندی باغات و اراضی کشاورزی در همدان

    بعضا موارد زیادی را شاهد هستیم که ورثه برای تفکیک و تعیین میزان سهم الارث خود نیاز به نقشه برداری و تعیین متراژ دقیق و همچنین تفکیک و جداسازی سهم خود را دارند تا بتوانند به قیمتی که مد نظرشان هست آن را بفروشند و یا روی زمین خودشان یا باغی که سهمشان هست و آن قسمتی که مربوط به شخص خودشان هست کار کنند که در این موارد هم میتوانیم ابتدا متراژ دقیق زمین یا ملک مد نظر شما را یافته سپس به تفکیک به میزان درخواستی و مورد توافقتان بپردازیم.

    نقشه برداری ساختمانی در همدان

    تعیین ۴ میخ و جای دقیق سند و ملک بر روی زمین – پیاده کردن آکس ستون ها – فیکس کردن و بررسی شاغول بودن ستون ها و هر گونه خدمات نقشه برداری ساختمانی در همدان که نیاز داشتید میتوانیم در خدمت باشیم و کافیست با شماره ۰۹۳۸۲۸۹۶۷۴۹ تماس بگیرید

     

    در صورت نیاز به نقشه بردار در استان همدان میتوانید با شماره ۰۹۳۸۲۸۹۶۷۴۹ تماس بگیرید در اسرع وقت برای انجام امور شما در خدمتیم. همدان استان بزرگی است و پتانسیل زیادی برای توسعه نیز زیاد دارد، شهری خوش آب و هوا و مهاجرپذیر بوده که همین نکته میتواند در روند رو به رشد ساخت و ساز آن تاثیرگذار باشد و برای نقشه برداری ساخت و سازهایتان در خدمتیم که در این خصوص اگر نیاز به نقشه بردار داشته باشید ما در خدمت شما هستیم و میتوانید با ما تماس بگیرید.

     

    به جز استان همدان میتوانید سایر خدمات نقشه برداری خود در سراسر کشور را هم به ما بسپارید. و تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

    گرفتن سند و تعیین تکلیف املاک فاقد سند در همدان

    احتمالا از قانون تعیین تکلیف املاک فاقد سند شنیده اید که میتوان با استفاده از نقشه UTM و بنچاق و نسخ خطی یا … اقدام به تهیه سند تک برگ کنید، ما در این راستا نیز میتوانیم برای املاک شما در همدان اقدام کنیم، اگر ملکی در همدان دارید که میخواهید سند برای آن تهیه کنید ما میتوانیم در خدمت شما عزیزان باشیم. ابتدا نقشه را تهیه نموده و سپس در سامانه تعیین تکلیف املاک فاقد سند در سامانه اداره ثبت آن را بارگزاری نموده و سپس سند را برای شما میتوان تهیه نمود.

     

     

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۵ رای
    |2024-01-19T23:12:16+03:30نوامبر 23rd, 2022|ردههای صفحه: درباره نقشه برداری UTM, نقشه برداری|برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

    پیام بگذارید