تفاهم نامه همکاری بین معاونت نظارت راهبردی و جامعه مهندسان نقشه بردار ایران

  • تفاهم نامه همکاری فی مابین معاونت محترم نظارت راهبردی ریاست جمهوری و جامعه  صنفی  مهندسان نقشه بردار ایران مبادله گردید.

    به دنبال جلسات مشترک و تبادل نظر در موضوعات مرتبط با نظام فنی اجرایی کشور در زمینه مهندسی نقشه برداری ، …

    تفاهم نامه همکاری فی مابین معاونت محترم نظارت راهبردی ریاست جمهوری و مهندسان نقشه بردار ایران در تاریخ ۸/۷/۹۱ امضاء شد. این تفاهم نامه توسط آقای مهندس محمد مهدی رحمتی معاون محترم معاونت نظارت راهبردی از یک طرف و خانم مهندس پروین غریب نواز ریاست محترم هیئت مدیره مهندسان نقشه بردار ایران از طرف دیگر، طی مراسمی به امضاء رسید.

    در این مراسم که اعضاء هیئت مدیره جامعه و مدیر دفتر نظام فنی و کارشناسان ارشد نظام فنی حضور داشتند، آقای مهندس رحمتی ضمن خیر مقدم به حضار با بیان جایگاه و اهمیت رشته مهندسی نقشه برداری در آبادانی کشور و زیر بنایی بودن این رشته در پروژه های عمرانی، این حرکت را به فال نیک گرفته و بیاناتی در خصوص هرچه بهتر اجرا شدن این تفاهم نامه ارائه نمودند..همچنین، ایشان از اقدامات جامعه در برقراری تعامل با سایر ارگانها تشکر و قدردانی نمودند.

    در ادامه خانم مهندس غریب نواز رئیس هیئت مدیره جامعه مهندسان نقشه بردار ایران نیز ضمن تشکر از حسن نیت و همکاری متقابل مدیران وکارشناسان معاونت محترم نظارت راهبردی و نظام فنی اجرایی که نهایت همکاری را در تدوین این تفاهم نامه با جامعه داشتند، در ادامه افزودند، در حال حاضر مشکلاتی فراروی رشته مهندسی  نقشه برداری وجود دارد که مانع از ارتقاء آن به جایگاه واقعی خود در کشور می گردد و این جامعه بعنوان یک تشکل حرفه ای مردم نهاد(NGO) مصمم است تا با همکاری و همفکری ارگانهای مرجع که به عنوان اطاق فکر، تصمیمات مهم و سرنوشت سازی در آنها اتخاذ می شود نقشی اثر گذار در ارتقاء رشته داشته باشد.جا دارد که از زحمات آقای مهندس مصطفوی رئیس محترم دفتر نظام فنی و خانم مهندس ابوالحسنی کارشناس ارشد محترم دفتر نظام فنی که در تحقق این تفاهم نامه نقش کلیدی داشته اند تشکر و قدردانی شود.

    طرفین در پایان مراسم بعد از تبادل تفاهم نامه طرفین ابراز امیدواری کردند که با تعامل و همفکری یکدیگر بتوانند مشکلات پیش روی صنف را مرتفع نماید.

    نظارت بر نقشه برداری

     

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    Leave A Comment