آغاز ارجاع کار خدمات مهندسی نقشه برداری در نظام مهندسی معدن استان تهران

  • نقشه برداری معدن

    با پی گیری جامعه مهندسان نقشه‌ بردار ایران و گروه تخصصی مهندسی نقشه‌برداری نظام‌مهندسی معدن، ارجاع خدمات مهندسی نقشه‌برداری معادن استان تهران به مهندسان نقشه‌بردار دارای پروانه اشتغال به کار نظام‌مهندسی آغاز شد. این طرح ابتدا با واگذاری خدمات مهندسی نقشه‌برداری معادن شن و ماسه به‌منظور کنترل حدود استخراج مندرج در پروانه بهره‌برداری و نیز محاسبه حجم مواد معدنی استخراج‌شده برای محاسبه حقوق دولتی انجام می‌شود.

     به‌منظور انسجام و نظم بخشیدن به امور، نشستی در روز چهارشنبه ۱۲/۹/۹۳ با حضور اعضای هیئت‌مدیره جامعه، کمیته نظام‌مهندسی معدن و گروه تخصصی مهندسی نقشه‌برداری نظام‌مهندسی معدن در محل جامعه مهندسان نقشه‌بردار ایران انجام شد.

     جامعه مهندسان نقشه‌بردار ایران همچون تلاش‌های گذشته‌اش در ورود رشته مهندسی نقشه‌برداری به هفت رشته اصلی نظام‌مهندسی ساختمان و تثبیت خدمات تهیه نقشه‌های تفکیکی، سعی در هموار نمودن راه ارجاع کار و انجام خدمات مهندسی نقشه‌برداری نظام‌مهندسی معدن دارد.

    چنانچه نیاز به نقشه برداری در معدن و تونل یا زیرزمین دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و شرح خدماتی که میخواهید را بیان کنید تا در صورت نیاز بتوانیم در خدمت شما باشیم.

    نقشه برداری معدن

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    پیام بگذارید